Na stopy

Zadbaj o swoje nogi i wykonuj w domowych warunkach kilka prostych ćwiczeń
Rozciąganie rozcięgna podeszwowego
Rozciąganie rozcięgna podeszwowego
Siedząc na krześle załóż jedną stopę na kolano i kciukami masuj podeszwową część stopy. Następnie wykonuj różnorodne ćwiczenia ze zginaniem i prostowaniem palców, zewnętrznej i wewnętrznej części stopy.
Rolowanie
Rolowanie
Stań bosą stopą na twardym wałku i pod naciskiem ciężaru ciała wykonuj rolowanie podeszwowej części stopy.
Chwytanie przedmiotów bosą stopą
Chwytanie przedmiotów bosą stopą
W siedzeniu na krześle lub staniu chwytaj palcami stóp różnorodne przedmioty z podłogi i przenoś je w inne miejsce.
Na podstawie:
  • Fronczak J. (red.), Walcz i wygraj z bólem, Reader Digest, Warszawa 2012, s.57-63;
  • https://www.arthritisresearchuk.org/arthritis-information/exercises-to-manage-pain/knee-pain-exercises.aspx; data odsłony: 31.08.2018;
  • http://healthlifemedia.com/healthy/acl-post-surgery-rehab-exercise/; data odsłony: 31.08.2018;
  • http://hhma.org/healthcategory/physical-and-sports-medicine/; data odsłony: 31.08.2018;
  • https://lifehacker.com/this-7-minute-research-based-workout-exercises-your-wh-498676327; data odsłony: 31.08.2018;
  • http://zst-leszno.pl/zadbaj-o-kregoslup/; data odsłony: 31.08.2018.